Avenna

Vyhledávání

Uživatel:
nepřihlášen
Přihlášení

Aktuality > Pátek 22. listopad 2024 <
15. prosinec - Pozastavení přednášek... [Novinky]
Aktuální článek - Pravá láska II. [Články]
Připravované akce - Přednášky

Dojmy studentů ze studia I. ročníku Zdravého těla - školní rok 2004/2005

Ve školním roce 2004 - 2005 se do I. ročníku Zdravého těla přihlásilo celkem 46 studentů.

Z toho 40 studentů začalo studium od září a 6 studentů se přidalo až v únoru, kdy začal II. semestr.

Všichni přihlášení studenti studium tohoto ročníku dokončili.

Dojmy studentů ze studia

Ke všem kritikám či námětům ke zlepšení jsme hned pod příspěvek studenta připsaly náš konkrétní postoj. A na konci této stránky pak ještě naleznete společné vyjádření ke všem příspěvkům najednou.

Najdete zde pouze dojmy všech studentů, kteří nám dali výslovný souhlas s anonymním zveřejněním na našem webu.

  • Student: Do školičky se moc těším a cítím, že mi hodně dává. Ve studiu budu určitě pokračovat. Přeji školičce hodně úspěchů a hodně nových studentů.

  • Student: Především bych chtěla poděkovat lektorkám za skvělé přednášky, za ochotu se s námi podělit o informace a návody, jak žít na této Planetě bez nemocí těla i duše. Úroveň studia je vysoká po všech stránkách. Učení mi pomáhá pochopit vznik nemocí a jak se k nim postavit. Je to nové, ale výsledky jsou skvělé.

  • Student: Nedostatky: V některých seminářích se na začátku dlouho probíraly dotazy, nebo jiná témata a potom se nestíhala probrat látka semináře anebo byl výklad poté velmi stručný.

    Poděkování: Děkuji za chutné občerstvení.

    Co by se mi líbilo - k vylepšení: Lepší vazba skript, v některých se špatně listuje. Kdyby byla skripta (text) semináře a k tomu by se už "jen" povídalo, příklady, otázky. V zimě více teplíčka nebo možnost dát si teplou čokoládu, čaj apod. na ohřátí.

    Náš postoj: Časovému rozvržení seminářů určitě budeme v příštím roce věnovat ještě větší pozornost, aby právě nedocházelo k tomu, co popisujete Vy.

    Problémy s vazbou skript by měl vyřešit nový modernější sešívací stroj, který jsme koncem školního roku zakoupily. Jinak k tomu, proč jsou ve skriptech předtištěny pouze hlavní body semináře a ostatní si musí studenti dopsat sami, jsme se již vícekrát zmiňovaly. Tento způsob jsme zvolily po důkladném zvažování různých variant. Tato námi vybraná varianta totiž motivuje každého studenta k tomu, aby námi předávané informace si již během našeho výkladu v sobě utřiďoval, aby si z nich mohl udělat smysluplné a výstižné poznámky. Jinými slovy, díky tomuto systému student daleko rychleji přichází na to, kdy něčemu nerozumí.

    Toho, že především na začátku zimy bylo v sále na začátku seminářů chladněji, jsme si vědomy. Bylo to způsobemo tím, že škola je nová a neměly jsme ještě zkušenosti s tím, jak optimálně nastavit časovou regulaci topného systému. Neznaly jsme, za jak dlouho se při určitých venkovních teplotách přednáškový sál stihne vytopit. V příštím roce už využijeme zkušenosti z letošní zimy k tomu, abychom lépe nastavily časovou regulaci topného systému tak, aby již od rána bylo v přednáškovém sále teplíčko. Co se týče podávání teplých nápojů, tak zázemí školy není prozatím na tuto možnost vybavené tak, abychom v takovém větším množství rychle stihly uvařit pro všechny teplý nápoj. Školu postupně podle našich finančních možností dovybavujeme a s touto alternativou výhledově počítáme.

  • Student: Se studiem jsem velice spokojena a líbí se mi. Myslím si, že je vedeno odborně, laskavě - profesionálně. Osobně bych více uvítala více praktických příkladů a také více situací, kdy bychom sami dohledali příčinu nemoci a sjednali její teoretickou nápravu. Těším se na další roky.

    Náš postoj: Nedostatku praktických příkladů jsme si byly vědomy, proto jsme pravidelné studium v naší škole od příštího školního roku 2005/2006 doplnily samostatnými praktickými semináři, jejichž náplní budou pouze praktické příklady a ukázky řešení různých nemocí. Tuto formu samostatných seminářů jsme zvolily z důvodu, že stávající semináře pravidelného studia jsou časově velmi vytížené a na praktické ukázky již v nich nezbývá prostor.

  • Student: Výborná úroveň přípravy, organizace, podkladů, přednesu a přístupu obou lektorek. Jsem rád, že možnost být žákem ročníku Zdravého těla i ročníku Zdravé duše a dostávám možnost se naučit dívat se na sebe i okolí správným pohledem. A to i přesto, že se moje staré "já" často ještě bouří a protestuje. Velice Vám děkuji.

  • Student: Za možnost chodit do školičky jsem velice vděčná. Vše, co pro nás obě dvě děláte, je úžasné, nádherné a velice si toho vážím. Je úžasné, že se učivo přímo dotýká nás, konkrétně - dá se vše uplatnit prakticky. Děkuji a těším se vše, co pro nás tak pečlivě chystáte. Cítím se mezi všemi výborně a to, co jsem nezvládla, není nedostatek Váš, ale můj. Jsem si toho vědoma a ráda se podle toho zařídím. Děkuji za vše, co mě obohatilo. Mnoho mi pomáhají Vaše osobní příklady ze života.

  • Student: Milá paní Kuňová a milá paní Přádová, Váš způsob výuky mi velmi vyhovuje. Je obdivuhodné, že máte na každý dotaz dopodrobna vysvětlující odpověď. Úžasné a velmi nápomocné jsou konkrétní příklady, na kterých se nám to, alespoň mě, nejlépe vstřebává. Výuku máte velmi lidsky srozumitelnou a vždy precizně připravenou. Vyhovující je i volba Vámi naordinovaných přestávek - vždy v tu pravou chvíli, kdy zaznamenáte naši únavu. Výuka je bezvadná v tom, že je každému srozumitelná, že nepoužíváte cizí slova, u kterých by žáci tápali, co asi znamenají. Výuka je vždy podána jasným, mnohdy vtipným způsobem, který je uvolňující. Děkuji Vám za perfektně odváděnou práci a nádhernou školu.

  • Student: Milá paní Katko, milá paní Hanko, kromě informací a návodů, které tu dostáváme, se mi moc líbí, že nám necháváte volnost a svobodu. Netlačíte na nás, jak bychom měli žít. Dokonce samy říkáte abychom byli opatrní i ve Vaší škole a sami si ověřili, jestli to, co nám říkáte, je pravda. Byla jsem opatrná a jsem opatrná. Ale stále více a více se přesvědčuji, že učení Avenna je to nejvyšší a to pravé. Takže jsem moc ráda a moc vděčná.

    Jediné, co bych zlepšila, je to, že bych každý měsíc udělala "zkoušku" formou 30 minut otázek (povídání) - ať se nestresujeme mluvit, ať se naučíme obhajovat svoje názory a 30 - 60 minutový test. A ze soboty na neděli bych dávala úkol na zamyšlení. A to vše formou hravosti. Patří Vám velké děkuji za to, co děláte.

    Náš postoj: Udělat na začátku semináře "zkoušku" formou 30 minut otázek (povídání), aby si studenti naučili obhajovat svoje názory, je moc hezký nápad. Avšak jak už jsme zmiňovaly, vytížený časový harmonogram seminářů nám to nedovoluje. Nehledě na to, že 30 minut pro to, aby 46 studentů vyjádřilo a obhajovalo si svůj názor na určité téma, je velmi málo. A dát prostor pouze jednomu či menšímu počtu studentů by nebylo vůči těm, kteří by se nedostali ke slovu, správné. Určitě však tento nedostatek alespoň částečně vyřeší praktické semináře, které budeme dělat od září 2005. Tyto semináře budou věnovány pouze praktickým příkladům, jak řešit některé události v životě, kdy studenti budou sami dohledávat správné řeší té které události a tedy budou mít i prostor pro sdělení svých názorů.

    Vzhledem k Vašemu zájmu, ale i dalších studentů, jsme od příštího roku zakomponovaly do začátku každého semináře krátký cca 20-ti minutový test. Tento test bude sloužit pouze pro osobní kontrolu každého studenta, zda správně pochopil látku předchozího semináře. Tyto testy budou udělány formou zaškrtávání správných odpovědí z nabídky vícero možných odpovědí. Časově náročnější testy nám naplněný časový program všech seminářů nedovolí.

    Co se týče zadávání úkolu (zamyšlení) ze soboty na neděli, tak tento Váš nápad, pokud se bude zamlouvat i ostatním studentům, určitě zrealizujeme.

  • Student: Jsem velice spokojená s úrovní i formou seminářů.

  • Student: Vážené paní učitelky, s ohlédnutím za prvním rokem studia za sebe konstatuji, že jste byly úžasné a tímto Vám děkuji za vše, co jsem se Vaším prostřednictvím dozvěděla.

    Jedinou připomínku bych měla k rozvržení času v jednotlivých seminářích, kdy se potvrzuje, že ke konci semináře nezbývá tolik času, aby byla témata probránase stejnou intenzitou a ve stejném rozsahu jako na začátku.

    Náš postoj: Děkujeme Vám za Vaši připomínku. Určitě se v příštím školním roce ještě více zaměříme na vyrovnanější rozvržení času pro všechna témata seminářů. Avšak některým tématům a nemocem, které lidé obecně řeší v životě častěji, však záměrně věnujeme více času než tématům a nemocem, které jsou v životě méně časté.

  • Student: Jsem velmi vděčná, že jsem se mohla zúčastnit studia I. ročníku Zdravého těla a současně I. ročníku Zdravé duše. Nepovažuji za správné a nechci hodnocení těchto dvou studijních oborů oddělovat, protože jsem je (a považuji to za optimální možnost) absolvovala souběžně.

    Informace, které nám byly předkládané velmi srozumitelným, vstřícným, laskavým způsobem, byly dobře utříděné, pochopitelné a bohaté. A kousek - kus - toho bohatství je teď ve mně. Informace, které jsem z obou oborů studia přijímala, zpracovávala, zažívala a vstřebávala, budu nadále zpracovávat a vstřebávat.

    Studijní obor těla a duše se úžasným způsobem doplňovaly a spolu prolínaly vývojem a růstem. Až neuvěřitelným způsobem do sebe zapadaly události, zkoušky a zkušenosti, které mě v životě potkávaly, s probíranými oblastmi a návody v nich obsažené.

    Mám hluboký, významný a čistý pocit, že jsem můj život "konečně" - ač ztuha a v bolestech - ale přesto sjistotou nezvratně nasměrovala tím správným směrem.

    Jsem vděčný žák, který si uvědomuje, že ještě neudělal vše pro to, aby dokonale zvládl a uvedl do praxe učivo prvních ročníků a který slibuje sám sobě, že o to bude usilovat co nejsprávněji - tedy správně - a těší se do druhých ročníků.

    S láskou a vděčností k Avenně, k paní Kačence a k paní Haničce.

  • Student: Vážená a milá paní Kačenko, vážená a milá paní Haničko, děkuji Vám mockrát za všechno, co jste nás ve školičce naučily, za vše, se díky Vám dozvídám a každodenně vidím, jak to funguje v praxi. Je to pro mě veliký dar a moc mi to pomáhá v životě.

    Jsem Vám moc vděčná, že se díky Vám a Vašemu učení dozvídám, proč se děje v životě to, co se nám děje a hlavně to, že je vždycky možné to vyřešit, že je cesta z problému ven. Je úžasné, jak vše spolu souvisí.

    Pokud by Vám to nepřineslo moc práce navíc, uvítala bych, kdyby se mohly psát průběžně testy během roku pro utřídění tématu.

    Děkuji Vám za krásné a příjemné prostředí ve školičce i za občertsvení, které pro nás přichystáváte. Je to milé.

    Do školičky chodím moc ráda s těším se do druhého ročníku. Jsem moc vděčná, že jsem dostala v životě takový dárek. Děkuji Vám mockrát.

    Náš postoj: Těší nás zájem studentů o testy, které by byly zadávány průběžně během celého roku. Jak jsme již výše psaly, tyto testy zařadíme na začátek každého semináře. Testy budou sloužit pouze pro osobní potřebu každého studenta a proto si test bude každý kontrolovat sám.

  • Student: Dobrý den paní Haničko a paní Kačenko. Pro mě bylo studium I. ročníku Zdravého těla na vysoké úrovni. Chyběla mi ukázka z praxe, co už je vyřešeno v přístím roce. I prostředí výuky - školička - je velmi příjemné a ve spojení s Vaší výukou a učební náplní tvoří téměř dokonalý celek.

    Děkuji za umožnění toho, že zde mohu studovat a udělám vš pro to, abych mohl pokračovat a dalším studiu a kontaktu s Vámi. Z testu pro mě plyne jeden důležitý poznatek - zlepšit domácí studium.

  • Student: Zatím bych nic neměnila, jsem spokojená a děkuji Vám za to, jak se o nás staráte. Jsem poctěna, že sem mohu chodit.

  • Student: S takovým způsobem výuky jsem se, než jsem Vás poznala, dříve nesetkala. Mně se velmi líbí. Je velmi osvobozující, Když Vy cítíte naprosto přesně, kdy je třeba se u nějakého tématu zastavit a lépe ho probrat. Velké množství konkrétních případů je skvělá věc a moc to pomáhá pochopit látku. Je to "velmi příjemně" neobvyklé.

    Chodím k Vám do školy moc ráda, protože cítím, že každý seminář má smysl (a to jsem necítila vždy, když jsem chodila do školy dříve).

    Jen malou poznámku: Prosím Vás, mohly byste si při výkladu občas stoupnout? Ze zadních řad, ať si sednete kamkoliv, téměř vždy na jednu z Vás není vidět. Chápu, že kvůli mikrofonu je to pro Vás složité. Jen bych moc ráda na Vás viděla. Ale už to, že Vás můžu slyšet, je elice pro mě příjemné a přínosné a jsem Vám to vděčná.

    Už se těším na druhý ročník. Přeji Vám hodně nových žáků. Mám Vás obě ráda.

    Náš postoj: Vaše milá poznámka o tom, že si máme občas při výkladu stoupnout, aby na nás bylo dobře vidět i ze zadních řad v sále, nás potěšila a určitě se podle ní zařídíme.

Naše poděkováním všem

Moc Vám všem, kteří jste nám napsali svoje dojmy ze studia I. ročníku Zdravého těla, děkujeme za Vaše chvály, uznání i poděkování. Moc nás to zahřálo i potěšilo a zároveň nást to i nabilo elánem do dalšího školního roku.

Děkujeme Vám i za Vaše pojmenování nedostatků a námětů ke zlepšení. Jsme za ně moc vděčné. Každé Vaše kritické slovo jsme braly v potaz, protože jsou pro nás přínosnou inspirací do budoucna, jak zlepšovat výuku, prostředí i celkovou atmosféru v naší škole.

Uděláme vše pro to, aby i další školní roky byly pro Vás přínosem a aby chvíle strávené v naší škole byly pro Vás příjemné, protože si považujeme toho, že jste se rozhodli studovat v naší škole.

Těšíme se na další chvíle strávené s Vámi.

Katka Kuňová a Hanka Přádová

© 2005 Malének webdesign, HP-webdesign | grafika ART-PGN