Avenna

Vyhledávání

Uživatel:
nepřihlášen
Přihlášení

Aktuality > Čtvrtek 21. listopad 2024 <
15. prosinec - Pozastavení přednášek... [Novinky]
Aktuální článek - Pravá láska II. [Články]
Připravované akce - Přednášky

Dojmy studentů ze studia I. ročníku Zdravé duše - školní rok 2004/2005

Ve školním roce 2004 - 2005 se do I. ročníku Zdravé duše přihlásilo celkem 35 studentů.

Z toho dva studenti ročník nedokončili.

První student předčasně ukončil studium z osobních důvodů a druhý student důvod ukončení studia neudal vůbec.

Dojmy studentů ze studia

Ke všem kritikám či námětům ke zlepšení jsme hned pod příspěvek studenta připsaly náš konkrétní postoj. A na konci této stránky pak ještě naleznete společné vyjádření ke všem příspěvkům najednou.

Najdete zde pouze dojmy všech studentů, kteří nám dali výslovný souhlas s anonymním zveřejněním na našem webu.

  • Student: Vstoupila jsem do Vaší školy s naprostou samozřejmostí a důvěrou hned po prvním seznámení se během dne otevřených dveří v červenci 2004. Jsem okouzlena samozřejmostí, jakou jsem schopna přijímat podávané informace o duši, neb tuto část právě absolvuji. Před seznámením se s Avennou jsem byla právě v jakési hluché fázi hledání své cesty. Jsem bytostně od počátku přesvědčena, že se mi objasňují zcela samozřejmá fakta, která jakože někde uvnitř ve mně jsou, jen je třeba přivést je na světlo. Nejsem fanatik, mám vždy nádherný pocit a mimořádně hezký pocit jistoty, že nic není hrané, falešné, jak jen dnes svět umí a učí být.

  • Student: Průběh studia se mi líbil a byl pro mne srozumitelný a příjemný.

    Obsah studia: cítím úžas a obdiv nad tím, jaké nádherné, vyčerpávající informace nám dáváte a jak srozumitelnou formou nám je dáváte, sdělujete.

    Někdy mne napadá, jestli byste mně (nám) neměly dát olejíček, aby se ta naše zrezivělá soukolí v nás, v naší duši lépe rozhýbala :-).

  • Student: Vážené a milé paní učitelky, studium ve Vaší škole je pro mě něčím unikátním, s čím jsem se doposud nesetkala. Moc se mi líbí způsob, jakým jednotlivé semináře vedete, dělání přestávek ne ve striktně daném čase, ale podle toho, jak to studenti potřebují.

    Velmi se mi líbí, že používáte při výkladu hodně praktických příkladů z praktického života i to, že dáváte velký prostor dotazům studentů.

    Jen Vás prosím, jestli byste si občas mohly při výkladu stoupnout, ze zadních řad se stává, že na Vás není vidět. Děkuji. (Chápu, že s mikrofonem toto není až tak jednoduché.)

    Paní Kuňová a paní Přádová, jsem Vám velmi vděčná za tu možnost, že mi bylo dovoleno navštěvovat Vaši školu. Mám Vás obě moc ráda.

    Náš postoj: Děkujeme Vám za Vaši milou prosbu. Ačkoliv pódium, ze kterého přednášíme, je vyvýšené, tak přesto zjišťujeme, že ze zadních řad není na nás vždy vidět, což nás mrzí. Abychom tento nedostatek eliminovaly, budeme během seminářů přednášet nejen v sedě, ale i ve stoje.

  • Student: Jsem velmi vděčná, že jsem se mohla zúčastnit studia I. ročníku Zdravého těla a současně I. ročníku Zdravé duše. Nepovažuji za správné a nechci hodnocení těchto dvou studijních oborů oddělovat, protože jsem je (a považuji to za optimální možnost) absolvovala souběžně.

    Informace, které nám byly předkládané velmi srozumitelným, vstřícným, laskavým způsobem, byly dobře utříděné, pochopitelné a bohaté. A kousek - kus - toho bohatství je teď ve mně. Informace, které jsem z obou oborů studia přijímala, zpracovávala, zažívala a vstřebávala, budu nadále zpracovávat a vstřebávat.

    Studijní obor těla a duše se úžasným způsobem doplňovaly a spolu prolínaly vývojem a růstem. Až neuvěřitelným způsobem do sebe zapadaly události, zkoušky a zkušenosti, které mě v životě potkávaly, s probíranými oblastmi a návody v nich obsažené.

    Mám hluboký, významný a čistý pocit, že jsem můj život "konečně" - ač ztuha a v bolestech - ale přesto s jistotou nezvratně nasměrovala tím správným směrem.

    Jsem vděčný žák, který si uvědomuje, že ještě neudělal vše pro to, aby dokonale zvládl a uvedl do praxe učivo prvních ročníků a který slibuje sám sobě, že o to bude usilovat co nejsprávněji - tedy správně - a těší se do druhých ročníků.

    S láskou a vděčností k Avenně, k paní Kačence a k paní Haničce.

  • Student:Studium duše se mi moc líbí a dává mi mnoho moudrých návodů pro denodenní používání. Jsem s náplní spokojena a moc mě to baví. Děkuji Vám, paní Haničko a paní Kačenko, za ty dárky.

  • Student: Vážená a milá paní Haničko, vážená a milá paní Kačenko, děkuji Vám mnohokrát za všechno, co jste nás naučily na seminářích I. ročníku o duši i o těle. Je úžasné se od Vás dozvídat, jak to tady na zemi funguje, vzájemně spolu souvisí a jak se k tomu postavit. Poslední roky, kdy chodím na přednášky a akce Avenny, a zejména tento rok cítím jako zlomové ve svém životě. Udály se různé situace, které jakoby souvisely s probíranou látkou a ke kterým jsem se díky tomu, co jsem se od Vás naučila, dokázala, věřím, že většinou, správně postavit (např. při mrtvici a smrti tatínka) a řešit je (např. jsem cítila, kdy se mnou přišel rozloučit). Dříve bych byla reagovala nepřiměřeně.

    Děkuji Vám za Vaši trpělivost a entuziasmus. Moc Vás obdivuji, co všechno stíháte a zvládáte - jste mi velikým vzorem.

    Děkuji Vám za milé a vždy příjemné prostředí ve školičce a za Vaši péči, kterou věnujete občerstvení pro nás, cítím se ve školičce jako doma.

    Prosím Vás, zda byste mohly, pokud by Vám zbyl čas, dát nám průběžný test další shrnutí i na ??? duše. Moc děkuji.

    Jsem moc vděčná, že mohu chodit na Vaše kurzy, které pro mě moc znamenají a moc mi přinášejí. Otvírají mi mnohé obzory, mám pocit, že se po době temna opět odrážím ode dna. Moc Vám za to děkuji a těším se do druhého ročníku.

    Náš postoj: Děkujeme za Váš zájem o průběžné testy, který nás těší. Průběžné cca 20-ti minutové testy jsme již zakomponovaly do začátku seminářů všech seminářů. Tyto testy budou vždy zaměřeny na osvojení si informací z předešlého semináře příslušného ročníku. Test prvního semináře druhých ročníků bude jakousi rychlou "sondou" do vědomostí z prvního ročníku příslušného studijního okruhu. V testech budou studenti zaškrtávat z nabídky odpovědí správné odpovědi a následně si test sami zkontrolují. Testy nám totiž studenti nebudou odevzdávat, protože budou sloužit jen pro jejich osobní kontrolu.

  • Student: Výborná úroveň přípravy, organizace, podkladů, přednesu a přístupu obou lektorek. Jsem rád, že možnost být žákem ročníku Zdravého těla i ročníku Zdravé duše a dostávám možnost se naučit dívat se na sebe i okolí správným pohledem. A to i přesto, že se moje staré "já" často ještě bouří a protestuje. Velice Vám děkuji.

  • Student: Milé a vážené paní Kačenko a paní Haničko, mám-li ohodnotit uplynulý ročník duše, musím napsat, že jsem v hlubokém obdivu k tomu, co všechno jsem se doposud dozvěděla. V dosavadním životě (před Avennou) jsem vždy vnímala, že mám nějakou duši, ale moje představy o ní a úvahy tím končily. Sice jsem věřila svým způsobem v Boha a měla tak vytvořenou i určitou představu o možném posmrtném životě, ale postupně se od Vás dozvídám to, po čem jsem v hloubi duše toužila. Obdivuji Vás obě za to, do jaké hloubky informace, které od Vás dostáváme, jdou i obdivuji řád, který jste jim daly a který prostřednictvím Vás poznáváme.

    Z kurzu jsem nadšená. Obdivuji Vás a vážím si Vás. Moc děkuji za všechno, co jsem od Vás dosud dostala. Přeji Vám pokud možno prázdniny a těším se na další společné chvíle.

  • Student: S průběhem studia jsem velice spokojena. Oceňuji pečlivě připravovaná skripta, která jsou přehledná a dobře se do nich dělají zápisky. Informace jsou nám podávány srozumitelně, podrobně a ochotně jsou zodpovídány naše případné dotazy. Prostředí je příjemné, je nám ve školičce moc hezky.

    Milá paní Kačenko i paní Haničko, moc Vám oběma děkuji za to, co pro nás děláte, co nám předáváte.

  • Student: Na svá školní léta nevzpomínám ráda. Z mnoha důvodů. Jedním z nich jsou i učitelé, které jsem tehdy potkávala.

    Kéž bych tehdy já a všechny děti mohly mít takové učitele jako je paní Kačenka s paní Haničkou. (I když si uvědomuji, že jsem z nějakého důvodu potřebovala i tu učitelku, která mi dala facku.) Během celého roku jsem dostávala v této škole tolik hezkého, že mě to vyvážilo nejen onu "učitelskou" facku, ale i ty další od života.

    Obdivuji s jakou pečlivostí a důmyslem byl připravený každý seminář. A již několikrát jsem chtěla poděkovat i za dobrůtky, které jste pro nás vždy uchystaly. A za lásku a péči s jakou jste je vybíraly.

  • Student: Jsem velice spokojená s úrovní i formou seminářů.

  • Student:Milá paní Kačenko, milá paní Haničko, jsem moc spokojená s úrovní studia. Obsah mi moc dává a způsob jakým je nám dáván mě naplňuje.

  • Student: Stejně jako okruh Zdraví těla i okruh Zdraví duše byl na vysoké úrovni a velkým přínosem pro můj denní život. S úžasem sleduji, jak to vše do sebe zapadá, jak mám možnost sledovat dopady nejen na sobě, ale i na pacientech v nemocnici, jak jejich nemoci zapadají do příčin a následků a jsem vděčná, že mohu Avennu alespoň trochu uplatnit v praxi. I mnozí pacienti oceňují tento přístup.

    Chtěla bych jen doporučit, zda by některé přednášky nemohly být promítány formou počítačů, jak se běžně děje, i když znám Vaše velké vypětí. Myslím, že v budoucnu to bude možné.

    Náš postoj: Děkujeme Vám za Vaše doporučení. Technické vybavení školy je závislé na našich volných finančních prostředcích. Jakmile nám to však finanční situace dovoluje, penízky hned do školy investujeme. S využitím počítačové techniky v našich přednáškách i seminářích určitě do budoucna počítáme. Jako první krok v této oblasti chceme časem koupit digitální projektor, pomocí kterého bychom promítaly textový i obrázkový doprovod našeho výkladu.

  • Student: Paní Haničko, paní Kačenko. Ještě jednou Vám chci upřímně poděkovat za to, že jste mi umožnili, dali možnost proniknout do principů a zákonitostí dokonalosti a tím mi otevřeli cestu k poznání. Děkuji Vám.

  • Student: Studium ročníku Zdravé duše bylo nesmírně zajímavé, neboť mi pomáhá dívat se na sebe, ale i na svět a vůbec na všechno kolem sebe jinýma očima. Učí mně všechno vnímat citem, který, myslím si, jsem vůbec nevěděla, že v sobě mám.

    Děkuji Vám za vše, co jste díky Vašemu učení zatím ve mě otevřely. Moc se těším do druhého ročníku.

  • Student: S úrovní studia ve Vaší škole jsem velice spokojena. Člověk má spoustu námětů a návodů. Díky ročníkovým testům jsem si uvědomila více důležitost přístupu k učivu. Jsem moc ráda, že testy byly, i když se zatím nemám moc čím chlubit. Zase vím díky zkušenosti, jak příště postupovat. Moc vám oběma děkuji za vše, co pro nás děláte.

  • Student: + Výborně připravené a promyšlené náplně jednotlivých seminářů

    + Výborný odhad časového rozložení a náplně

    % Špičkové podání a přístup a neskonalá trpělivost s námi.

    Pokud to není na úkor představivosti posluchačů a je to možné, připravit grafické znázornění některých věcí. Obrázek umístit i do skript, aby bylo možné do něj ??? dopisovat poznámky, když lektor popisuje nebo kreslí na tabuli.

    Na závěr témat či semináře v některých případech připravit souhrn bodů (tabulka, obrázek, odrážky). Pokud to při výkladu špatně zaznamenám, mám možnost rychlé opravy (zápisu i vědomostí).

    Náš postoj: Děkujeme Vám za Vaše přínosné náměty. Co se týče grafického znázorňování některých věcí, tak v ročníkách duše je to obtížnější, protože graficky znázornit některé věci "mezi nebem a zemí" tak, aby to pro studenty nebylo zavádějící či omezující jejich představivost, je v některých případech složité. Určitě však budeme i v tomto hledat řešení, jak některé věci výstižně a nezavádějícně znázornit, abychom mohly do skript tisknout více obrázků.

    jinak zařadit na konci jednotlivých témat semináře souhrn informací je moc hezký nápad a v příštím roce ho do skript zařadíme.

Naše poděkováním všem

Moc Vám všem, kteří jste nám napsali svoje dojmy ze studia I. ročníku Zdravé duše, děkujeme za Vaše slova chvály, uznání a poděkování. Tato slova nás moc pohladila po duši a jsou pro nás jakýmsi "hnacím motorem" do příštího školního roku.

Děkujeme Vám i za Vaši kritiku a náměty ke zlepšení, které jsme si "vzaly k srdci". Jsme za ně moc vděčné, protože nám pomáhají zlepšovat kvalitu naší výuky a pomáhají nám zpříjemňovat podmínky k Vašemu studiu.

Vážíme si Vaší přízně a uděláme vše pro to, abychom si tuto Vaši přízeň i do budoucna oprávněně zasloužili.

Těšíme se na setkání s Vámi ve "školních lavicích".

Hanka Přádová a Katka Kuňová

© 2005 Malének webdesign, HP-webdesign | grafika ART-PGN